გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ნაპოლეონ ბონაპარტის ომები
|
სწავლების საფეხური
|
მე-2 საფეხური
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
შვიდი მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეებმა გაანალიზონ მე-18 საუკუნის საფრანგეთში არსებული პოლიტიკური მდგომარეობა დაადგინონ მიზეზ -შედეგობრივი კავშირები
|
გაკვეთილის მიზანი და
შედეგები
|
მოსწავლეები შეძლებენ მე-18 საუკუნის საფრანგეთის პოლიტიკური მდგომარეობის გაანალიზებას, ნასწავლი მასალის და ახალი ტექსტის გაცნობის შედეგად დაადგენენ მიზეზ -შედეგობრივი კავშირების. გამოუმუშავდებათ არგუმენტირებული მსჯელობის უნარი
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან საფრანგეთის რევოლუცია
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
გამსაზღრველ განმავითარებელი შეფასება
|
სასწავლო მასალა და
ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რუკა, რვეული, ისტ-ი
|
გაკვეთილაის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
კლასის ორგანიზება (1-2წ)
პირველი აქტივობა-კითხვა პასუხის მეთოდით გაიხსენებენ შესწავლილ მასალას,იმსჟელებენ შეაფასებენ და გამოთქვავენ თავიანთ მოსაზრებას (15-20წ) .რას ნიშნავს რევოლუცია? .რა იყო საფრანგეთში რევოლუციის მიზეზი .იმსჯელეთ, რამ გაუადვილა ნაპოლეონს საფრანგეთის ხელისუფლების მოსვლა. მეორე აქტივობა-ტექსტის და წყაროების გაცნობა და გაანალიზონ (15-20წ) ყურადღება გაამახვილონ საკვანზო სიტყვებზე. .ანტიფრანგული კოალიცია .აუსტერლიცის ბრძოლა. .კონტინენტალური ბლოკადა. მესამე აქტივობა- საშინაო დავალება ისტორიაში 2შ მეოთხე აქტივობა-გაკვეთილის შეჯამება და შეფასება (1-2წ) |
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment